Subject: FW: FW: Kuusalu vald Sõitme küla Kalda kinnistu mahasõidu nõuded
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 15:26:09 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 22, 2024 3:23 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Kuusalu vald Sõitme küla Kalda kinnistu mahasõidu nõuded

Tere Merike!

Kuulsin et minu teine projekt Jaama tn 41b määrati ka Teile, seega loodan, 
et ma nüüd Teid üle ei koorma :)

Täna kehtestati ka Kalda kinnistu detailplaneering. Esitan Teile kohe terve 
projekti, mis on tavapäraste Transpordiameti tüüptingimuste ja DP järgi 
tehtud.

Detailplaneeringu kaustast leiate nii DP joonised kui ka kehtestamise 
otsuse.

https://www.dropbox.com/scl/fo/r192xqq6fga3djpe7r1jk/h?rlkey=1tu65rapxbq9doxyyeuc8hlu0 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/r192xqq6fga3djpe7r1jk/h?rlkey=1tu65rapxbq9doxyyeuc8hlu0&st=kpb45as1&dl=0> 
&st=kpb45as1&dl=0

Marko Toode

53474995

On Wednesday, 16. October 2024 at 09:56, Merike Joonsaar < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]> wrote:

Tere.

Kirjast saab järeldada, et DP kehtestamiseni jõudmine on nö päevade küsimus. 
Palun oodake DP kehtestamine ära. Kui esitate peale DP kehtestamist projekti 
kooskõlastamiseks, saan väljastada nõuded samaaegselt. Kindlasti ei muutu 
kooskõlastamisprotsess seetõttu pikemaks.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 24, 2024 11:16 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Kalda kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamine

Tere Merike

Kirjutan jätkuks pea 10 kuud vanale e-kirjale, kust Transpordiamet ei saanud 
projekti menetlemiseks võtta, kuna puudus kehtestatud detailplaneering.

Tänaseks on asi nii kaugel, et Transpordiamet on omapoolse kooskõlastuse 
detailplaneeringule andnud (manuses) , avalik menetlus on lõpetatud ning 
hetkel seisab asi notari taga et kergliiklustee servituut seada ning 
seejärel on planeering kehtestatud.

Vastavalt kooskõlastusele pean tuleb Transpordiametilt tehnilised tingimused 
küsida. Huvitatud isik on kõik mulle delegeerinud ning ka vastava volikirja 
koostanud. Kas ma võin praeguses etapis tehnilised tingimused ära küsida, 
projekti vajadusel korrigeerida ning Transpordiametile juba 
kooskõlastamiseks saata? Ehituslepingut muidugi enne DP kehtestamist ilmselt 
väljastada ei saa

Marko

On Thursday, 28. December 2023 at 16:56, Mahasõit < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]> wrote:

Tere

Selge. Ootame siis kuni kehtestatud saab

Ilusat aasta lõppu ja uue algust Merike!

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 28, 2023 4:04 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kalda kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamine

Tere.

Ristumiskoha projekti esitamine kooskõlastamiseks on paraku ennatlik, sest 
Kalda kinnistu detailplaneeringu koostamine on alles algstaadiumis ning 
detailplaneering on kehtestamata.

1.	Selgituseks, et ehitusprojektide koostamise aluseks on kehtestatud 
detailplaneering. Planeerimisseadus §124 (4) sätestab- Detailplaneeringu 
olemasolul või detailplaneeringu koostamise kohustuse korral on 
detailplaneering ehitusprojekti koostamise alus.

Ehitis peab vastama detailplaneeringule (EhS  §42 lg 1).

Seega tuleb esmalt jõuda Kalda kinnistu detailplaneeringu kehtestamiseni.

2.	Peale detailplaneeringu kehtestamist tuleb riigitee ristumiskoha projekti 
koostamiseks taotleda Transpordiametilt kui riigitee omanikult EhS §99 lg 3 
alusel nõuded (12.07.2023 kiri nr 7.1-1/23/13839-2 punkt 16).

Seejärel saab ristumiskoha projekti esitada meile kooskõlastamiseks ning 
ristumiskoha ehitamise lepingu sõlmimiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, December 27, 2023 4:33 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kalda kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamine

Tere

Soovin esitada Kalda kinnistu mahasõidu  projekti kooskõlastamiseks. 
Transpordiamet on hetkel sellele mahasõidule väljastanud vaid tehnilised 
tingimused detaiplaneeringu jaoks. Mahasõidu projekteerisin tuginedes 
varasematele tüüpsetele tehnilistele tingimustele.

Kalda kinnistu  (35301:001:0729) asub Harju maakonnas, Kuusalu vallas, 
Sõitme külas Kuusalu-Leesi tee 11270 kilomeetril 2.425

Projekt on esitatud kooskõlastamiseks Teliale

Projekt on kättesaadav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/r192xqq6fga3djpe7r1jk/h?rlkey=1tu65rapxbq9doxyyeuc8hlu0 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/r192xqq6fga3djpe7r1jk/h?rlkey=1tu65rapxbq9doxyyeuc8hlu0&dl=0> 
&dl=0

Marko Toode

53474995

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.